Jälleen tulosprosentti riippuu laadusta leads.So mitä numerot ovat tärkeitä? 1. Kustannukset per kävijä (CPV) - Tämä numero kertoo paljon rahaa käytät saada yksi ainutlaatuinen kävijä. Jos vietät $ 50,00 ajaa 500 kävijää se olisi maksanut $ 00.10 jokaisen kävijän. $ 50,00 /500 = $ 00.10.2. Kustannukset per johtaa (CPL) - Tämä on paljon rahaa se maksaa voit luoda opt-in johtaa. Samassa esimerkissä 20% 500 valinnut eli sinun on nyt 100 uutta tilaajaa. Jos sinulla on 100 uusia tilaajia samaan $ 50.00 kesti lähettää 500 sivuston kävijöiden sinun CPL on $ 00.50. $ 50,00 /100 = $ 00,50. 3.
Kustannukset per myynti (CPS) - Tämä on hinta tehdä myyntiin. Jos olet käyttänyt $ 100,00 ezine mainoksen, joka ajoi 1000 kävijöitä sivustoosi, ja sinulla oli 20 liikevaihto (2% konversio) hinnalla per myynti olisi $ 5,00. $ 100,00 /20 = $ 5,00. Tämä numero on pienempi kuin hinta tuotteen tai nettovoiton ovat negatiivisia number.4. Asiakkaan elinkaaren arvo (CLV) - Tämä numero antaa sinulle arvoa asiakkaalle niiden käyttöaikana listaasi. Sinun täytyy tehdä joitakin kaivamaan oman numeroita, mutta mukavuuden vuoksi Oletetaan, että sinulla on 1500 ihmistä, jotka ovat ostaneet $ 150,000.
00 tuotteen teiltä viime vuonna. Matematiikka on $ 150,000.00 /1500 henkilöä = $ 100.00 CLV. Jokainen ostaa asiakas on arvoltaan noin $ 100,00 sinua. Tämä numero on harkittava kun teet mainoskampanjat. Jos sinulla on kampanja, joka tuskin taukoja vaikka et voi ajaa mainoksen uudelleen. Kuitenkin, jos tiedät, että elämäsi arvo näiden asiakkaiden olet hankkinut on $ 100.00 se merkittävästi vaikuttaa oman decision.5. Vierailija Value (VV) - Tämä on arvo kävijöitä joka on yksilöity kunkin mainonta kanavan use.Let että sinulla käyttää $ 1500.00 on Ezine mainontaa 2 kuukautta.
Tämä mainonta tuo sinulle $ 5000.00 myynnin. Vähentämällä kustannuksia tuotteen voittomarginaali on 70%. $ 5,000 X 0,70 = $ 3500.00 - $ 1500.00 (ad kustannukset) = $ 2000.00